Περιγραφή :
ΕΛΛΗ ΠΑΣΠΑΛΑ “In a New York state of mind “
Τετάρτη 13 Μαΐου – 20:30
Μαζί της:
DAVID LYNCH – σαξόφωνα, φλάουτο, κρουστά
ΤΑΚΗΣ ΦΑΡΑΖΗΣ – πιάνο
Την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 στις 20:30 στο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας, η Έλλη Πασπαλά θα μας «ξεναγήσει» στην πόλη που γεννήθηκε, τη Νέα Υόρκη.
Και θα μας ταξιδέψει με τον δικό της συναρπαστικό τρόπο στις γειτονιές και τις λεωφόρους της Νέας Υόρκης, μεταφέροντάς μας τον ήχο και την ατμόσφαιρα των μικρών αυθεντικών jazz club αλλά και των σπουδαίων δημιουργών που αγαπά και ανακαλύπτει μέχρι σήμερα.
Προπώληση εισιτηρίων στο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας, την Πέμπτη 7/5 και την Παρασκευή 8/5 2026
Οργανωτές :
“Οι Φίλοι της Μουσικής Καλαμάτας”