23 Μαρτίου 2026 στις 21:00
Μουσική παράσταση | Ο Μάνος, ο Σταύρος, οι μπαλάντες και η συνάντηση
Περιγραφή :
Η παράσταση με τίτλο «Ο Μάνος, ο Σταύρος, οι μπαλάντες και η συνάντηση», κάνει αναφορά στη «συμπτωματική» και καρμική ημερομηνία της 12ης Μαρτίου —τη μέρα που γεννήθηκε ο Μάνος Ελευθερίου (1938) και τη μέρα που έφυγε από τη ζωή ο Σταύρος Κουγιουμτζής (2005).
Σε μια βραδιά υψηλής αισθητικής και συγκίνησης, το κοινό της Καλαμάτας θα περιπλανηθεί αρχικά στον «Κόσμο του Μάνου» και στη «Μοναξιά του Σταύρου», για να καταλήξει στη «Συνάντησή» τους. Με οδηγό ένα πιάνο και ένα βιολί, η ατμόσφαιρα ξεδιπλώνεται εσωτερικά μέσα από αγαπημένες μπαλάντες, μέχρι τη στιγμή που η λαϊκή εξωστρέφεια παίρνει τον λόγο με δύο μπουζούκια, αποκαλύπτοντας τη δύναμη των τραγουδιών που σημάδεψαν γενιές.
Τοποθεσία :
Επιπλέον πληροφορίες :
Συντελεστές:
Πιάνο : Στράτος Νικολόπουλος
Βιολί : Κέλυ Καρμοίρη
Μπουζούκι : Βασίλης Τζαμουράνης – Πέτρος Ντέρης
Τραγούδι: Ελευθερία Κουρλιά – Γιώργος Αργυρόπουλος
Ήχος, Φωτισμοί – Διονύσης Αντωναίος
Ώρα προσέλευσης : 20:30
Ώρα έναρξης : 21:00
Κλείσιμο Θυρών : 21:10
Παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευσή σας. Λόγω της ιδιαίτερης διαμόρφωσης του αμφιθεάτρου και για τη διασφάλιση της καλλιτεχνικής ροής και τον σεβασμό προς το κοινό και τους δημιουργούς, μετά τις 21:10 δεν θα επιτρέπεται η είσοδος.
Μπορείτε να εξασφαλίσετε τη θέση σας με τους εξής τρόπους:
Φυσικό Σημείο: OptiCenter Νικολόπουλος, Αριστομένους 37, Καλαμάτα.
Ψηφιακά μέσω IRIS (Mobile Payments):
Αποστολή του ποσού στο κινητό: [6947829262]
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Στην «Αιτιολογία Μεταφοράς» αναγράψτε απαραίτητα το Ονοματεπώνυμό σας και τον Αριθμό Εισιτηρίων (π.χ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Γ. – 2 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ).
Παραλαβή: Τα εισιτήριά σας θα σας περιμένουν στην είσοδο της Φιλαρμονικής το βράδυ της συναυλίας (Δευτέρα 23/03, από τις 19:45) με την επίδειξη της ταυτότητάς σας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση